jump to navigation

Interlight trekt jubileum campagne “The next steps” op gang tijdens de digitale week 27 april 2012

Posted by englicky in Geen categorie.
trackback

Met een tevreden terugblik sluit Computercenter Interlight vandaag de digitale week met succes af. Vorige week vrijdag zette Interlight nv de digitale week in met haar 25-jarig jubileumfeest. “Een beetje stilstaan bij het verleden, maar vooral kijken naar de toekomst” zo luidde het volgens Marc Haneveer, die eerder dit jaar de resterende 50% aandelen van Interlight nv overnam en hiermee 100% eigenaar werd. Het thema van de avond was dan ook zeer toepasselijk: “The next steps in a changing world”. Met als uitgangspunt  “hoe kunnen we onze klanten optimaal laten anticiperen op een veranderlijke wereld”  begint Computercenter Interlight aan haar volgende hoofdstuk. Onze missie blijft dezelfde: “Knowhow, ervaring en een sterke betrokkenheid met onze klanten en hun bedrijfsdoelstellingen moet resulteren in een kostenefficiënte ICT infrastructuur met toegevoegde waarde voor de klant zijn core business.”  

Een week vol activiteiten, belangstellende en tevreden deelnemers en gasten, de eerste week van onze jaarcampagne is veelbelovend voor de volgende 51 weken.

Tijdens ons Jubileumfeest vrijdagavond wist gastspreekster Clo Willaerts het publiek aangenaam te verrassen met een boeiende presentatie over Social Media.  Ook de aftrap van onze donatie campagne voor het “sociale doel” werd gegeven. De volgende 5 jaar verdeelt Interlight 25.000 euro over 4 organisaties Akindo, Lommel , Caw ’t Verschil Limburg, Den Brand vzw, Mol, Mané vzw Maasmechelen. De organisatie die de meeste sympathisanten achter zich heeft geschaard op 31/03/2013 via een social media campagne krijgt de hoofddonatie van 5 * 3000 euro. 

Zaterdag openden we onze deuren voor het brede publiek, vonden workshops plaats over Outlook, Social Media en Office 365 en maandag presenteerden we voor enkele scholen onze visie op ICT en ICT ‘ers in de toekomst.

De digitale week loopt vandaag ten einde, maar onze campagne  “The next steps in a changing world” is nog maar net uit de startblokken geschoten. Ontdek onze volgende stappen op:

www.interlight.be – www.twitter.com/interlight_nvwww.linkedin.com/groups/computercenter-interlight

Reacties»

1. Rob Declerck, verantwoordelijke Digitale Week, LINC vzw - 7 mei 2012

De Digitale Week is overigens een jaarlijks weerkerend initiatief van LINC vzw! Alle officiële Digitale Week-informatie kan u terug vinden op de campagnewebsite http://www.digitaleweek.be!


Plaats een reactie